Bokbyte!

Hej på er!

Jag har plockat ut lite böcker som jag har tröttnat på och gärna vill byta bort mot något annat kul:

Austen, Jane - Emma (pocket, oläst, på engelska)

Cohn, Rachel och Levithan, David - Dash och Lilys utmaningsbok

Cooney B, Caroline Saknad Jennie 3 år

Diterlizzi, Tony och Black, Holly - Spiderwick 1: Vättar i väggen och Spiderwick 2: Stenens öga SÅLD

Donbavand, Tommy - Stora skräckens gränd 2: Häxans blod

Gidwidtz, Adam - A Tale Dark & Grimm

Naylor, Reynolds Phyllis - Alice: En egen väg
 
Rowling, J.K - Haryy Potter and the Deathly Hallows




Fråga gärna om skick och format och länka gärna till era egna bokbytessidor.

Kommentarer:

1 Elina:

skriven

Jag skulle vilja byta till mig A tale dark and Grimm och Dash & lilys utmaningsbok! Kika in på mitt bokbyte om du hittar något där att byta mot :)

Svar: Hej! De två titlar jag skulle vilja ha är Indigos stjärna och Rose. Mejla mig så byter vi adresser! jana.rosell(at)live.se
Jana

Kommentera här: