Sammanfattning oktober

Så har oktober månad gått till ända och så här såg läsningen ut: 

Antal böcker: 11
Antal sidor: 2517
Sidor/bok genomsnitt: 229
Sidor/dag genomsnitt: 84
Författarens nationalitet: 5 svenska, 4 amerikanska, 1 dansk, 1 schewisk
Författarens kön: 7 kvinnor, 4 män
Skönlitteratur: 9
Böcker jag läst tidigare: 1
Språk: 2 på engelska
Bilderböcker: 0
Seriealbum: 1
Ljudböcker: 2
Låneböcker: 4
Egna böcker: 5
Sequels: 6
Avslutade serier: 0
Påbörjade serier: 0
Läsutmaningen: 7
Hyllvärmare: 5

Kommentar: Har läst totalt 49 böcker i läsutmaningen nu och totalt 27 hyllvärmare. Så nu har jag alltså klarat av min hyllvärmarutmaning som var att läsa minst 25 hyllvärmare. Jag har också skrivit inte mindre än tio recensioner men trots det så ligger jag ändå efter med recensionerna. 9 st efter. Jag förstår inte? Hoppas på att jag hinner ikapp med det den här månaden.

Att läsa i november: Just nu håller jag på med You're The One that I want Giovanna Fletcher och Rekviem. Sen ska jag läsa Glitch och inbetween. Ska också försöka hinna med Splintered och Johanna Lindbäcks senaste Kanske ihop.

Annat jag ser fram emot i november: Den 21 ska jag äntligen se Kristina från Duvemåla och sen har ju som ni alla vet Mockingjay premiär den 19. Sen blir det lite julmys också :)

Kommentarer:

1 Lena:

skriven

11 böcker var inte illa!

Svar: Nä, oktober var en ovanligt bra läsmånad för mig!
Jana

2 Maria:

skriven

Hej!

Såg i din blogg att du hade ett ex av "Sjöodjuret Mara Kahn". Jag läste denna som barn och vill nu läsa den för mina egna småttingar. Har du kvar den och vill sälja?


Svar: Hej!
Jag har tyvärr inte kvar den.
Jana

Kommentera här: