Bokbloggsjerka: Lista!

Veckans bokbloggsjerka lyder: Känner du igen dig i något eller några av de påståenden som du kan läsa om på 21 signs you're suffering from a book hangover?

Jodå, det gör jag!

Nummer 7: Or any possibility of a movie adaptation.

Nummer 10: And the more beat up it's get from dog-earing pages and passages, the more you love it.

Nummer 20: Because whether you relize it or not, there's always room in your heart for another great book.

Ja, man kan ju aldrig har för många favoritböcker. Och när jag får frågan om vilken som är min favoritbok, då bara himlar jag med ögonen. Hur ska man kunna svara på en sån fråga? Jag har liksom tusentals favoritböcker och folk orkar ju inte höra på om jag ska rabbla upp alla mina favoritböcker eller ens en tiondedel av dem.bok

Kommentarer:

1 Monika:

skriven

Jag är nästan manisk med att hålla mina böcker i bra skick, varför vet jag inte :)

2 Hanneles bokparadis:

skriven

Den sista är bra!

3 Helena, MsHisingen:

skriven

Finns ju så många favoriter!

4 Holavedsbruden Ewa K:

skriven

Punkt 20 är så självklar att jag missade att ta upp den.

5 Boklysten:

skriven

Håller med när det gäller punkt 20....det går ju inte att bara ha EN favorit.

6 Freja:

skriven

Jag har nog inte bokbaksmälla, det finns ju alltid så många fler bra böcker att läsa! Men filmatiseringar, nej tack, den bästa filmen för varje bok jag läser finns redan i mitt huvud, alla andra filmer blir automatiskt sämre...

Kommentera här: