Läsrapport augusti

Så här såg läsningen ut i augusti:

Antal böcker: 8
Antal sidor: 2357
Sidor/bok genomsnitt: 295
Sidor/dag genomsnitt: 76
Författarens nationalitet: 5 svenska, 1 australiensk, 1 amerikansk, 1 dansk
Författarens kön: 6 kvinnor
Skönlitterära: Alla
Böcker jag läst tidigare: 2
Bilderböcker: 0
Låneböcker: 3
Egna böcker: 7
Seriefortsättningar: 4
Avslutade serier: 3

85. Kvinnor i Småland
86. Sisterhood Everlasting - Ann Brashares
87. Ut i livet, Helga Vilhelmina! - Jeanna Oterdahl
88. Drömmar av glas - Solveig Olsson-Hultgren
89. Skämmerskans dotter - Lene Kaberböl
90. Miss Mary Bennets självständighet - Colleen McCullough
91. Spelets fångar - Bitte Havstad
92. Cirkeln - Mats Strandberg, Sara Bergmark Elfgren

Bästa bok: Kan inte välja en, alla var så himla bra, men Drömmar av glas, Skämmerskans dotter, Miss Mary Bennet och Cirkeln var de absolut bästa!läs

Filmer och TV-serier jag sett: Jag måste börja skriva filmdagbok, för det är svårt att komma ihåg allt jag kollar på. Jag har iaf sett klart LHOTP säsong 8, Eloise at the Plaza (helt helt helt underbar film!!), några O.C-avsnitt från andra säsongen, sett färdigt andra säsongen av Solsidan. I think that's it.

Kommentera här: