Fortfarande sjuk

Har varit sjuk i två veckor imorgon. Så jag har gott om tid att läsa HP 5. Kan inte sluta läsa, tycker den är skitbra, den bästa hittills i serien. Vilken är er favorit?
 
Jag håller också på med Borta med vinden och den är också himla bra! Jag läste den för typ åtta år sen, och jag känner inte igen nånting. Har verkligen glömt allt sen dess. Det enda jag kommer ihåg är att jag gillade den och det gör jag fortfarande. 
 
Har snart kollat färdigt på lilla huset på prärien säsong 5. Ska kolla på ett avsnitt ikväll, sen blir det att börja se om säsong 6. Och just det, på tal om LHOTP så hade jag en härlig dröm i natt. Jag drömde att jag var i en filmbutik där de hade jättemånga priser och att jag hittade säsong 7 och 8 av LHOTP för 20 kr styck. Blev liten besviken när jag vaknade...
 
 

Kommentarer:

1 Charlotte:

skriven

Jag gillar HP 6 och 7 bäst. Inte filmerna men böckerna. LHOTP kommer jag ihåg! O nostalgi.

2 Nicole:

skriven

Harry Potter 5 är utan tvekan min favorit! Håller på med 4an just nu och går bara och längtar tills jag kan starta med 5an :)

Kommentera här: