Böcker bortskänkes!

Eftersom jag snart ska flytta så håller jag på och rensar bland mina böcker, och det är rätt många som jag har tröttnat på och vill göra mig av med. Därför skänker jag nu bort en hel del. Frakten får du bekosta själv. Om du vill veta något mer specifikt om någon bok, eller vad frakten kostar så är det bara att fråga. Jag har även ett annat inlägg med böcker som jag vill bli av med, kolla här.

Tvillingarna på Sweet Valley - Francine Pascal:
- Småtvillingarna 2: Spännande dagar i klassen (kartonage, hyfsat skick, något kantstött)
- Småtvillingarna 10: Den stora tävlingen (kartonage, hyfsat skick, något kantstött)
- Mallgrodan (kartonage, gott skick)
- Pop-konserten (kartonage, hyfsat skick, något kantstött)
- Mardrömsresan: - Kapningen och - Paradisöns faror (2 i 1, kartonage, gott skick)
- Sweet Valley 5: Monsterbalen (kartonage, gott skick)
- Sweet Valley High: Lilas sommar (kartonage, mycket gott skick)

Allt om Mary-kate och Ashley Olsen - Damon Romine (kartonage, mycket gott skick)
Stjärnor utan svindel - Louise Boije af Gennäs (pocket, gott skick)
Pistolen - Robert Swindells (kartonage, mycket gott skick)
Släkten är värst! - Caroline B. Cooney (kartonage, mycket gott skick)
Döden på Nilen - Agatha Christie (Inbunden, hyfsat skick, skyddsomslag finns i hyfsat skick)
Stjärnornas stad - Mary Hoffman (inbunden, mycket gott skick, skyddsomslag finns i mycket gott skick)
Stora skräckens gränd 1: Vampyrens huggtand - Tommy Donbavand (häftad, mycket gott skick)

Klonad - Marilyn Kaye:
1 - Amy nr 7 (pocket, gott skick, något kantstött)
6 - Geniet (pocket, hyfsat skick, något kantstött)
14 - Projekt månskära (kartonage, mycket gott skick)

Ett steg för långt - Nora McClintock (kartonage, mycket gott skick)
Talande dödskallens gåta (kartonage, gott skick)


Carolyn Keene:
- Mary, Lou och nyckelns hemlighet (kartonage, hyfsat skick, något kantstött)
- Kitty och den försvunna skattsökarkartan (kartonage, hyfsat skick, något kantstött)
- Kitty och de stulna schackpjäserna (kartonage, hyfsat skick, något kantstött)

 

 



Kommentarer:

1 Bina:

skriven

Vad kostar det att skicka "Talande dödskallens gåta"?

Svar: 42 kr!
Jana

2 Bina:

skriven

Ok, visst kan du se min mail? Kan du isf skicka ett hej till mig samt kontonr så kan jag skicka adress som du kan skicka till? :)

Kommentera här: