februari

Februari var inte en särskilt bra läsmånad. Jag läste en bok. Och det var Giovannas Fletchers You're the One That I Want på 373 sidor. Och den tyckte jag inte särskilt mycket om. Det här är sämsta läsmånaden sen oktober 2011 då jag läste 0 böcker. (Inget bottenrekord i alla fall!)

Hur går det då för mig med utmaningarna?
Läsutmaningen: 4/35 (har dock inte recenserat alla men det kommer)
Hyllvärmarutmaningen: 2/18
Goodreadsutmaningen: 8/80 (ligger 4 böcker efter)
Skriva i snitt 10 inlägg/månaden: skrev 3 i februari, så totalt 18 inlägg nu

Trots att jag ligger efter rätt mycket med alla utmaningar just nu, så tror jag ändå att jag kommer att lyckas klara alla utmaningar utan några större problem. Mitt läsflyt går i perioder och den här månaden har jag mestt kollat på tv-serier, vilket vi kommer till nu:

Tv-serier:
Downton Abbey, säsong 1, 2 och 3
Halvvägs till himlen, säsong 1

Filmer:
Cirkeln (ah, den var så himla bra! recension kommer inom kort!)

Att läsa i mars:
Jag ska läsa ut Inbetween och Aspergirls och lyssna klart på Divergent. Sen vet jag inte om jag ska lyssna på Insurgent eller om det blir Sagan om Isfolket. Så ska jag läsa vidare i Nybyggarna (tror inte att jag komma läsa ut den): Sen blir det Fangirl och förhoppningsvis hinner jag även med Glitch.


Kommentarer:

1 Linnea:

skriven

Jag läste också bara en bok i februari. Hehe. Fast jag lyckades hinna med två ljudböcker också i och för sig. :)

2 Marita:

skriven

Men så är ju februari en ovanligt kort månad också...

3 Amanda:

skriven

åh jag älskade cirkeln!

sv: ja jag håller med!
Ja men precis, diagnosen är ju en del av en, men inte allt! för ma har ju andra personlighetsdrag som INTE har med AS att göra också

Kommentera här: