Bokbloggsjerka

Det var länge sen jag gjorde en bokbloggsjerka så nu hoppar jag på den igen. Veckans fråga lyder: Det börjar lacka mot jul. Hur ser din önskelista ut just nu?


Jag skickade iväg min önskelista till tomten (eh, pappa) häromveckan och de bokrelaterade sakerna på den listan är:

Unsaid Things: Our Story av McFly-pojkarna

Box med fem av John Greens böcker

The Rose Years 6: New Dawn on Rocky Ridge av Roger Lea MacBride

Tror jag ska lägga till en Mockingjay-brosch på önskelistan också =)


Kommentarer:

1 Boklysten:

skriven

En trevlig önskelista! Hoppas "tomten" är snäll oxch ger dig alla!

2 Gabriella:

skriven

Hoppas du får det du önskar dig :) Tycker det är svårt att inte bara köpa alla böcker jag vill ha innan jul ... Men i år hade jag i alla fall en kvar att sätta på listan x)

3 Monika:

skriven

Härligt med en privat tomte, de är bästa sorten :)

4 Freja:

skriven

Härlig lista, hoppas du får många av önskningarna!

Kommentera här: