Mina nystädade bokhyllor

 
Översta hyllan, olästa böcker. Längst till vänster sitter fina Milla, Hemlige Mållgan och Alfons och myser

 Olästa böcker

 Ännu mer oläst... På nästa hylla börjar favoriterna!



Favoritböcker...

 Mer favoriter

 
 Övre hyllan: favoriter. Nedre hyllan: Fackböcker

 Min andra bokhylla, där böckerna själva får agera bokstöd

 Och så mina älskade Lilla Huset-böcker


 Mina AL-filmer (några av dem är nedpackade sen förra flytten)

 Lilla huset tv-serien och några andra filmer.


Jag är mycket nöjd med bokhyllestädningen, blev riktigt fint tycker jag. Lite luftigt på en del ställen så att det finns plats för nykomlingar. Rensade även bort flera högar med böcker som jag tänkt lägga ut här på bloggen att bytas eller skänkas. Får se när jag hinner med det.

Kommentera här: