Min bok!

Hej! Vet ni vad? Jag har skrivit en bok! Och den är klar nu! Janas råa jul heter den, och det är en raw food-bok med jultema. (Du som inte vet vad raw food är kan kolla här: www.rawfood.se) Boken innehåller drygt 40 råa julrecept, allt från traditionella recept som pepparkakor, knäckkola, rödbetssallad och köttbullar till lite mer annorlunda grejer som grönkålsglögg, grönkålsmuffins och kanel-och pomeransremmar. Allt är vegetariskt och inget är upphettat över 42 grader.

Och så här ser den ut:



 
Boken kostar 120 kronor och kan köpas direkt av mig. Mejla mig på [email protected]

Kommentarer:

1 Yrsha:

skriven

Hej!
För några månader sedan (april) utmanade du mig på 11 frågor. Jag blev jätteglad för att jag blir aldrig utmanad på sånt! Jag hade tänkt att svara på frågorna på http://ireadquitemuch.wordpress.com men jag blev bara halvfärdig och nu ligger den bara där i utkorgen.
Ville bara säga att jag blev väldigt glad av att bli utmanad även om jag inte skrev klart svaren. Får se om de blir klara någon gång :P

2 Johan Myhrberg:

skriven

Jag kan varmt rekommendera boken!

3 Virvelvindsflickan:

skriven

Har du mer än ett exemplar?

Svar: Jag har jättemånga! Intresserad av att köpa? Mejla mig: [email protected]
Jana

Kommentera här: