Bokbyte!

Har rensat bland mina böcker har en hel del som jag vill göra mig av med. Här kommer det första gänget. Jag har tyvärr ingen möjlighet att lägga upp bild på dem, men fråga om ni undrar över skick, omslag eller annat.

Olsson, Ingrid Blink blink med stjärnan, Önska bort, önska nytt Mycket fint skick, endast lästa en gång

Snicket, Lemony
Syskonen Baudelaires olycksaliga liv 5: Den skräckfyllda skolan Mycket fint skick, endastläst en gång.

Wells, Helen Syster Cherry i New York, Cherry Ames, sköterskeelev samt Cherry Ames, översköterska
 
Hyfsat fint skick, något slitna (loppisböcker)

samt

fyra st Lizzie McGuire-böcker: Varning för Lizzie, Min bästa ovän!, När mammor anfaller!, Pinsamt, eller... ? Alla fyra i mycket fint skick, endast lästa en gång.


Kommentera om här finns något av intresse! Lämna gärna länk till din egen bokbytessida eller tala om vad du har att byta mot.

Kommentarer:

1 Elina:

skriven

Jag vill ha den skräckfyllda skolan! :)

2 Elin - Bokparadiset:

skriven

SV: Tyvärr inget som intresserade mig men du kan få köpa den om du vill?

Svar: nej tack, vill inte köpa.
Jana

Kommentera här: