Serier jag håller på med och vill läsa

Skrev för ett tag sedan ett inlägg med vilka bokserier jag håller på med, men det var visst bara rubriken som publicerades, så jag försöker igen.

Katy (2/3)
Heidi (1/3)
Pollyanna (2/8, omläsnig)
Helga Vilhelmina (2/3)
Little House (5/10, omläsning)
Siden, sammet trasa, lump (2/10, omläsning)
Anne på Grönkulla (4/9, omläsning)
Emily of New Moon (2/4, omläsning)
The Secret Circle (1/vet inte hur många)
Bläcktrilogin (2/3)
Mumin (ingen koll på vilken bok i ordningen jag är på)
Young Pioneers (1/2)
Eddie (4/6)

Och så alla serier som jag vill läsa, men som jag inte har påbörjat ännu:

Narnia
Engelforstrilogin
Delirum
Nyckväktarna
Klass 7B
Skämmerskans dotter
Vampire Academy
Twilight
Grottbjörnens folk
Tidlös kärlek
Döden i dina ögon
Berörarna
Rör mig inte
Själlös
Bricken



Kommentera här: