Bokbyte

När jag städade bokhyllan rensade jag ut en hel del böcker som jag inte vill ha kvar. Tänkte lägga upp dem här för bokbyte. Om du är intresserad av någon titel här, kommentera och tala om vad du har att byta mot. Börjar med följande tjugo böcker, har några till sen att lägga upp.Bok

Lemony Snicket: Syskonen Baudelaires olycksaliga liv 7: Den bedrövliga byn. Inbunden, mycket fint skick.

Karin Boye: Kallocain. Fint skick. Inbunden, Bonniers svenska klassiker, mörkrött omslag med plastöverdrag.

J.K Rowling: Haryy Potter and the Dethly Hallows. Inbunden med skyddsomslag, fint skick.

Tom Clancy & Steve Pieczenik: Dödligt spel. Fint skick, inbunden med skyddsomslag.

Gena Showalter: Alice in Zombieland. Mycket fint skick, inbunden emed skyddsomslag.

Gayle Forman: När jag lät dig gå. Inbunden. Nyskick, helt oläst.

Ingrid Olsson: Blink blink med stjärnan. Mycket fint skick.

Ingrid Olsson: Önska bort, önska nytt. Mycket fint skick.

Allie Condie: Matched. Fint skick.

Katarina Kuick, Ylva Karlsson: Skriv om och om igen.

Elizabeth George: Stråk av rött. Pocket, Fint skick.

Linn Ullman: Innan du somnar. Pocket, fint skick.

Karl Ove Knausgård: Min kamp 1. Pocket, mycket fint skick.

Ray Kluun: En sorts kärlek. Pocket, fint skick.

Ray Kluun: Änklingen. Pocket, mycket fint skick.

Arto Paasilinna: Milda makter. Pocket, fint skick.

Sarah Singleton: Damen under isen. Inbunden, mycket fint skick.

J.K Rowling: Harry Potter and the Philsopher's Stone. Pocket, fint skick.

Jan Fridegård: Trägudars land. Inbunden, helrött omslag, fint skick.

Margit Sandemo: Blåljus!: Alarm. Pocket, fint skick.


 

Kommentarer:

1 Elina:

skriven

Jag är sugen på att byta till mig Lemony Snicket: Syskonen Baudelaires olycksaliga liv 7: Den bedrövliga by, om du har den kvar?

Kommentera här: