Tio i topplista julkalendrar
Tänkte att det var dags att förnya min topplista över julkalendrarna. Det har ju kommit två nya superbra sen min senaste topplista, så det är dags för en ny:
1. Tomtemaskinen - 93 Ika är bara bäst!
2. Sunes jul - 91
3. Håll huvet kallt - 94
4. Tjuvarnas jul - 11
5. Ronny och Julia - 00
6. Jul i Mumindalen - 73
7. Pelle Svanslös - 97
8. Mysteriet på Greveholm - 96
9. Mysteriet på Greveholm - Grevens återkomst - 12
10. Kaspar i Nudådalen - 02
Vilka är era favoriter?
1. Tomtemaskinen - 93 Ika är bara bäst!
2. Sunes jul - 91
3. Håll huvet kallt - 94
4. Tjuvarnas jul - 11
5. Ronny och Julia - 00
6. Jul i Mumindalen - 73
7. Pelle Svanslös - 97
8. Mysteriet på Greveholm - 96
9. Mysteriet på Greveholm - Grevens återkomst - 12
10. Kaspar i Nudådalen - 02
Vilka är era favoriter?
skriven
Mysteriet på Greveholm! (Den riktiga) ;)