Bokrea!

I tisdags var jag på bokrea och handlade upp mina presentkort, både på Akademibokhandeln och Bokia. Jag köpte dessa sex böcker:


Damen under isen och I häxjaktens skugga av Sarah Singleton
Matched av Allie Condie
Jellicoe Road av Melina Marchetta (på engelska)
Det händer nu av Sofia Nordin
Revolternas år av Solveig Olsson Hultgren


Revolternas år har jag läst två gånger, och jag älskar den verkligen och kommer läsa den många gånger till. Sofia Nordin är en av mina favoritförfattare, även om jag bara har läst tre av hennes böcker. Men är ganska säker på att jag kommer gilla den här. Jellicoe Road har jag inte läst, och jag har förstås skyhöga förväntingar på den. Damen under isen har stått på min vill läsa-lista länge,I häxjaktens skugga hade jag inte hört talas om innan, men den verkar bra.

Kommentarer:

1 Lisa:

skriven

SV: Hej! Jag kanske kan göra så att jag skriver en påminnelse (eller liten uppdatering) om ett tag! Du kan ju göra så att du kontaktar personen du vet ska skicka till dig och frågar hur det går! :))

Kommentera här: