Min vill läsa-lista

Jag har så sjukt många böcker på min vill läsa-lista Här har vi en del av dem:

Vampire Academy
A Song of Ice and Fire (snart klar med första boken)
The Vampire Diaries
Präriekvinnan
Vilhelm Moberg (allt som jag inte har läst av honom än, plus att jag vill läsa om det jag redan har läst)
Johanna Lindbäck
Svitjod
Alla klassiska seriealbum
Lou!
Free Land
Grottbjörnens folk
Bläckdöd
Den långa vägen hem
Låt den rätte komma in
Susy-böckerna
Northanger Abbey och Mansfield Park
Bricken på Svartvik
Me and Earl and the Dying Girl
Jaqueline Wilson
Elin Wägner
Dostojevskij
Twilight


Och så alla böcker jag vill läsa om:
Nancy
Mia
Lina (både om hon i Horsabol och hon på Brunnskullen)
Anne på Grönkulla
Emily of New Moon
Skämmarserien
THG

Och många fler..... Puh, hur ska jag hinna/orka med alla fantastiska böcker som finns därute?

Funderar också på vilken bok jag ska lyssna på när jag är klar med En man som heter Ove. Kanske THG? Eller Twilight?

Kan ni kanske hjälpa mig att prioritera lite här, snälla?

På återseende /yours truly

Kommentera här: