Några ord om Mary-Kate och Ashley Olsen

När jag var liten tillhörde Mary-Kate och Ashley Olsen mina favoritskådespelare. Jag kollade på deras TV-serier och de flesta av deras filmer. Idag kan jag inte riktigt förstå vad det var som jag tyckte så mycket om med dem.

Men. Trots att jag inte alls gillar dem idag så är jag ändå sugen på att se de filmer som jag inte sett tidigare. I helgen såg jag faktiskt To Grandmother's House We Go från 1993, deras första långfilm. Den var ganska bra. Typ den bästa av alla filmerna.

Såg även att Passport to Paris finns på youtube, så den ska jag också taoch kolla på. Är också lite sugen på att de andra filmerna som jag inte har sett, vilka är Double, Double, Toil and Trouble och Getting There.


Vad har ni för relation till Olsen-tvillingarna?

Kommentera här: