Mina böcker: S

Eftersom jag inte har några böcker som börjar på varken bokstaven Q eller R, så går jag direkt till S. Jag har ca 20 böcker som börjar på S, så jag valde ut några stycken:


Så var det i Svtijod och Svitjod och dess hövdingar av Gunnar Ericsson
Sjöodjuret Mara Kahn av Solveig Hägerström
Skära för sten av Abraham Verghese
Sju minuter över midnatt av Patrick Ness
Scarlett (fortsättningen på Borta med vinden) av Alexandra Ripley
Sänkt sedebetyg av Vilhelm Moberg

Och jag har inte läst en endda av dessa...








Kommentarer:

1 Sanna:

skriven

Oj då måste du göra det snart då ;D

2 Annelie:

skriven

Tjena!
Tänkte kolla hur det går för dig med Pollyanna och om vi ska snacka över nätet imorgon kväll kanske?

Svar: kan vi ta det på tisdag kväll? Ska vi ta de på Facebook?
Jana

3 Annelie:

skriven

Hallå!
Förlåt jag var i skolan igår kväll såg meddelandet först nu, ska vi göra ett nytt försök idag?

Svar: Ja. FB? Kl 19.00?
Jana

4 Annelie:

skriven

Vad heter du på Fb? Jag heter Annelie Hollender.

Svar: Jana rosell. Jag har skickat en vänförfrågan.
Jana

Kommentera här: