The Final Testament of the Holy Bible



Sista testamentet - James Frey

Ben är med om en olycka på byggarbetsplatsen där han arbetar. Stora glasskärvor tränger genom hans kropp, skallen är krossad och hela hans kropp är täckt med blod. Det är ett under att han överlever. Han borde ha avlidigt med en gång, men han överlever.

Jag blev besviken på den här boken. Jag hade rätt höga förväntningar på den. Storyn verkade så himla bra, tyckte jag. Jag gillar inte språket, det är faktiskt ett ganska dåligt språkbruk och det stör mig jättemycket. Sen är kapitlena skrivna ur olika personers perspektiv, och jag tycker att det blir för många personer att hålla reda på, det är svår att komma underfund med vem som är vem och vilken relation de har till varandra.

Nej, den här boken gillade jag inte alls.


Tack Gilla böcker för recenionsexemplar!

Kommentera här: