Lång lista

Så här ser min vill läsa-lista ut för närvarande. Någon som vill hjälpa mig att prioritera Jag vet liksom inte var jag ska börja.

Almqvist, Carl Jonas Love
Asher, Jay Tretton skäl varför
Austen, Jane
Balderson, Bo
Bedier, Joseph, Tristan och Isolde
Blomberg, Erik
Bronte
Boye, Karin
Cervantes, Miguel, Don Quijote
Coelho, Paulo, Veronica bestämmer sig för att dö
Coman, Carolyn, Minnesbanken
Coolidge, Susan
Dahlin, Petrus, Skogens systrar
Defoe, Daniel, Robinson Crusoe
Dickens,  Charles
Dickinson, Emily
Dostojevskij, Fjodor
Foer, Safron Jonathan, Äta djur
Funke, Cornelia
Gesen, Pernilla, Klass 7B
Goethe, Den unge Werthers lidanden
Gregory, Julie, Mamma sa att jag var sjuk
Hallberg, Lin, Vem är du Johanna?
Harnett, Sonya
Hayden, Torey
Highson, Charlie, Fienden
Farsot

Holland, Crossley Kevin, Arthur
Hugo, Victor
Johansson, Elsie
Johansson, Majken
Kaberböl, Lene,
Lagercrantz, Arvid – Mitt galna liv
Lindström, Börje, Annas dagbok
London, Jack
Lokko, Lesley
Lorentz, Anna
Malley, Gemma, Restistance
Martinsson, Harry
Martinsson, Moa
Melin, Mårten, Förvandlad
Miyabe, Miyuki, The Book of Heroes
Moberg, Vilhelm
Nilsson, Per, I det här trädet
Nordin, Sofia
Olsson, Ingrid, Jag vill bara att du gillar mig
Paterson, Katherine
Picoult, Jodi
Pohl, Peter, Janne, min vän
En vän som heter Mia
Reed, Michelle - Törst
Priestly, Chris, Spökhistorier från den mörka tunneln
Reimerthi, Claes, Myrddin
Roxberg, Eva, Antiloper
Salmson, Jo – De stulna barnen
Sandström, Julia
Scheffler, Ursel, Paula på sommarlov
Scott, Walter, Ivanhoe
Sebold, Alice, Flickan från ovan
Singleton, Sarah, Damen under isen
Sjöstrand, Ingrid
Stevenson, R.L
Strandberg, Mats, Cirkeln
Tartt, Donna
Tillyard, Stella, Aristokrater
Verne, Jules
Vik, Merri - Lotta
Vikström, Anna, Den bästa hämnden
Voltaire, Candide
Wahlden, Christina
Webster, Jean
Widerberg, Siv
Wiggin, Douglas Kate
Wilson, Jaqueline
Örstavik, Hanne, Lika sant som jag är verklig
I himlen får jag äta
Människor det varit synd om
Vegomyten

OMLÄSNINGAR:
Anne Franks dagbok
Anne-Marie Hellström
Astrid Lindgren
En ö i havet
Ikarosflickan
Jag saknar dig, jag saknar dig
Lilla huset
Linton, Magnus, Veganerna – en bok om dom som stör
Matilda
Nancytriologin
Skämmerskans dotter

Kommentera här: