Juliga frågor

Hur många och vilka böcker fick du i julklapp i år?

17 stycken! Jag måste skaffa en till bokhylla. Har listat dem i föregående inlägg.

Vilka böcker gav du bort i julklapp?

Jag gav bara bort böcker. Tre stycken Raw Delight, en Raw food på svenska, Karius och Baktus, tre piximuminböcker, Millans märkvärdiga mormor, Dödligt spel, Jag saknar dej, jag saknar dej och några till.

Hade du skrivit en önskelista?

Jadå.

Fick du/eller gav du bort någon läsplatta?

Nej, absolut inte. Jag är mycket skeptiskt inställd till dessa plattor.

Skickar du julkort?

Nej.

Vilken är den sämsta julklappen du fått någonsin? (behöver ej vara bokrelaterad)

En ljusstake av farmor. Den var inte så värst grann.

Vilken är den bästa bok du läst i år?

Så svår fråga! Jag saknar dej, jag saknar dej är en. Utvandrarna en annan. Och Bara var Jennie är också en superbok.

Vilken bok ser du mest fram emot under 2011?

Jag hoppas att Solveig Olsson-Hultgren kommer ut med den nionde boken i Sammet, siden-serien. Och så vill jag ha en raw foodbok på danska, av Vibeke Amundsen, tror jag hon heter.

Kommentera här: